Tänk om du skulle försvinna!


Igår så va Peter me om en olycka!
Jaa känns jättejobbigt!
Han åkte moped bakom en annan kille, han som kör hade inte ögonen helt på vägen o missar en skarp högersväng, när han får koll på vägen var det bara att tvärbromsa, Peter o han flög av, dom båda skrapades i backen o Peter flög in i ett träd! En lastbilschaufför hjälpte dom, skjutsa dom till gymet sen fick Peter åka ambulans därifrån till Ubons sjukhus. Jag förstår knappt sj vad som har hänt, men legimentet (stavning?) i hans ena knä har flyttat sej. Så imorrn åker Peter med flyg till Bangkok sen vidare till Sverige Arlanda därifrån direkt till Vrinnevisjukhuset i Norrköping där han ska opereras! Alltså på fredag.. Vad jag förstått kommer han få en såndär stålställning runt knät, men vet inget mer. Vet heller inte vad det här innebär för Peter me träningen i framtiden, men hoppas självklart när han kommer på fötter igen att han ska komma tillbaka där han e idag! Just nu mår Peter otroligt dåligt, han arg o frustrerad på allt, men så fort han får prata med en svensk läkare som kan förklara för Peter vad som ska hända härefter så tror jag allt lugnar ner sej..

Min älskling! Jag blev så otrooooligt rädd när jag fick första samtalet där jag bara hörde att Peter råkat ut för en olycka, jag näst intill va nära på att svimma mitt på dagisgården!

Vet inte vad jag skulle ta mej till om du försvann från mitt liv..
Älskar dej mest<3

Lillian
2009-06-10 @ 22:10:41
URL: http://lilliano.blogg.se/

Heeemskt! Förstår att han är arg. De skulle jag också vara. Men viktigast är att han lever. Krama honom från mig när du träffar honom. Kram Lillian

Lillian
2009-06-10 @ 22:59:42
URL: http://lilliano.blogg.se/

Kort vistelse med andra ord. Otur ju. Ja gör de & säg att jag hör av mig snart för att höra hur han mår :)

Hanna
2009-06-11 @ 18:47:04
URL: http://hannawernhede.blogg.se/

Nee fyy gumman då! Jag lider med dig och självklart med Peter.. Hoppas att allt löser sig och att han blir helt återställd!

Tänker på dig! Puss och kram Hanna

Mli
2009-06-12 @ 09:36:04

Stackars Peter! Va jobbigt för honom, och nu när inte du är kvar där nere och kan stötta honom oxå. Hoppas allt ordnar upp sig snart. Tänker på er. Puss o kram från mig o Isen

jessica frisören
2009-06-16 @ 00:59:27

hoppas på all lycka till er!!

Carro!
2009-06-23 @ 22:43:45
URL: http://wondergiirl.blogg.se/

Dax för uppdatering tack!!!!!! :)

Mamma
2009-06-23 @ 22:46:29
URL: http://wondergiirl.blogg.se/

Det är mamma som skrivit där det står Carro!! Uppenbarligen har du gumman varit vid våran dator och sparat det du skrivit till någon! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0