Sex and the city

Mm dom tjejerna e bland de bästa jag vet att kolla på:) e verkligen ett stOOrt fan;P
Har ju självklart både boxern o filmen, kommande filmen ska oxå köpas in när den kommer ut! Idag började jag morron me en promenad runt strömmen, uppfriskande! Har ju varit ledig så tog saken att städa o tvätta, behövdes kan jag lova! När jag va klar prata jag en lång stund me min älskling på msn, sen kom Ida upp:) Hon hjälpte mej att sätta upp skynket (tvättats)som vi drar för sovalkoven när de e läggdags, hon e ju ialf 5 cm längre än mej hehe Tack<3 Sen fika vi te i 3 tim, haha så vi e ganska mätta på de nu, prata massa gojjs oxå, man kan alltid babbla me Ida:) Ialf efter jag käkat när Ida gått hem så tänkte jag att sex and the city skulle passa perfekt, icke så händelserik dag så otroligt skönt att gå in i deras festliga New york liv:) Utan att märka hade jag drömt mej bort i 3 tim, helt otroligt, jag älskar serien så oerhört så glömmer bort tiden, varje gång, blir totalt fast när jag ändå sätt varje avsnitt minst 10 ggr.. så ni som missat dessa tjejer då e de dax att börja titta:P


I lördags va de ju de svenska nationaldagen, men oxå så skulle den dagen varit min underbara morfars 70 årsdag, helt otroligt vad tiden går snabbt, han dog 3 mån efter sin 60 årsdag så alltså 10 år sen nu. Jag minns inte så himla mycke av honom, men en del:) Vi brukade alltid dansa när vi träffades o åt god mat o de vuxna drack lite gott oxå:) hehe de va sånhär dansbands musik, då bjöd han alltid upp mej:) Sen fick jag alltid glasspengar när jag va där, en gång köpte jag nåt utländsk godis i kjosken där han o mormor bodde, så va de en död larver i godisen, jag minns att morfar blev galen o gick ner o skällde på dom hehe.. Minns oxå att han hade bebishår, såntdär mjukt o lent, så laga han gärna kalops på älg som han själv skjutit tror jag, vilken jag tyckte va otroligt äckligt:) hehe jag minns oxå telefonsamtalet i personalrummet om hans plötsliga död... De va länge sen men jag kan alltid fälla en en tår, en tår för att han försvann, en tår för mormor, en tår för mamma o en tår för mej. Jag minns inte mycke men saknar honom ändå.. De finns fler som saknar honom tex min kusin Casper, han träffa aldrig morfar men ville promt att vi skulle sjunga på hans skulle vara födelsedag, så vi gick alla till graven, la fina blommor me kort, sen sjöng vi:) de va fint.. Vidare sen ti mamma o pappa där de blev grillkväll, Casper o hans syster Moa e inte lätta att tillfredställa:) hehe de blev gunga, kolla film (smygäta chips innan maten, hehe) sedan äta, busa me Buster o spela crocket mysigt att ha sånna små kussar, men dom växer fort:)




Jag va oxå bjuden ti Camilla o Henke den kvällen, jag tacka nej pga att jag skulle va hos mina päron, men åkte hemmåt runt 21.00 o kom då underfund me att jag börja jobba sent på söndagen o att jag va ledig på måndagen, så beslöt att lägga fart på cykeln ti Camilla o resten, självklart börja de ösregna så kom dit lagom blöt o go:) hehe Där va de fotboll som gällde men efter den sorgliga förlusten för sverige drog de igång, jag på tequilan, Mm gott:P Vidare ti palace som jag inte hyser mycke för men hade en otroligt rolig kväll, den roligare på länge faktiskt, träffa lagom me kända ansikten men de bästa va buggen på dansgolvet som hade all musik du kan tänka dej, från gammal svensk hiphop ti ny rnb ti dansband o jag vet inte vad:) hehe Dansa konstant..

 Haha


Pic´s från promenix runt strömmen o rodenrodalen!







Som liten drömde jag många ggr att en dag få bo i detta gudomliga hus:)


Vackert träd tycker jag:)

Här inne odlas de färska kryddor bla, kan va intressant att gå in o kika ibland!






Om bara 19 dagar e min älskling äntligen hemma, jag kan inte fatta:)
Som jag längtat efter dej varje dag.. Du e min stora kärlek, allt jag nånsin vill ha.

Du har hela mitt hjärta<3



 


Strax slår kl 00.00 så dax att hoppa i säng för min del, imorrn e ännu en arbetsdag!
Sista veckan nu på dagis sen sätter halvars igång, skönt!

Nattinatt<3
jessica frisören
2009-06-09 @ 14:16:38

jag måste säga att du verkar väldigt duktig på att fotografera, alltid jättevackra bilder. puss

Carro
2009-06-10 @ 21:37:33
URL: http://wondergiirl.blogg.se/

Thanks Jess:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0