Städa Städa Städa

Mm så har min dag i stort sätt sett ut!
Nu så e det skinnande rent här hemma. Har verkligen damat minsta lilla hörn o tvättat allt som går typ. tom duschdraperiet! Det doftar ljuuvligt, kommer jag sova gott inatt!:D

Ikväll bär det av ti Zäta o Robban där vi ska partaya sen ut ti otten:) undra hur de kommer se ut där:P har höga förväntingar!! Hos Z o R så blir lite gott käk oxå.. Efter lite gott Weinberg ska jag nog skrålla lite på Lips, hehe

Ska fixa mej nu, de blir nyårsklänningen sen ett par nya införskaffade strumbyxor med zebramönster fast i svart. Blir dock inte mina snixiga skor ikväll, orkar inte gå på så höga klackar! Ser fram emot kvällen, kommer bli KANOOOON:P

Kissgoodbyeee




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0