Annapyttipanna;)

Än har jag inte somnat, blääää e ju helt död!

Ringde ti Anna när man ändå e uppe såhär på natten:)
fysatana vad jag e avis!
Hon skulle precis åka o bada me dom hon e där me sen några sydafrikanska killar som ska va där i några veckor, inte hos dom utan samma område.. Så de hade fixat nya vänner, kul! Hon jobbar för fullt på baren,, o trivs hur bra som helst. Alla vet vem hon e o hälsar o pratar. Ni ska höra när hon pratar me folk runt omkring henne när man e i telefon, hör ju inte att hon e svensk.. hehe engelskan låter galant! Jag saknar henne massor massor massor..

Jag måste nog sova nu.. ska ju va hos Ida kl 11 imorrn för att skriva mitt brev ti högskolan:)
Wish me luck!

Nattinatt!
Emelie
2009-02-26 @ 13:22:20
URL: http://differentthoughts.blogg.se/

hehe , www.differentthoughts.blogg.se Puss

Anonym
2009-02-26 @ 15:52:14

Du skriver för sällan. :)



Pussilago!

Anonym
2009-02-26 @ 18:27:55

Ha en bra dag!

Christel
2009-02-26 @ 18:28:29
URL: http://christel.blogg.se/

från mej




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0