Juldagen!

 24/12-08
Vill först säga att julafton va kanon! Jättefina klappar från familjen o min älskling:)Tack<3
God mat med trevliga människor, alltid lite segt efter maten men älskar allt me julen ändå;)

Nu ti Juldagen
25/12-08
Vilket skit!
Va hos Camilla innan på förfest, lagom trevligt!
Sedan kl 23.00 vidare ti Palace, kom in 00.15, jääkligt lång köö! Va både frusen o kissnödig!!
Kosta 180 kr:O Rena rånet o jag som inte ens gillar palace, hade jag fått bestämma så Hugo
så klart, Men nae min kära Hugo vän Anna e ju i Austuralien!
Smokat me folk inne på palace! Många som va riiiktigt fulla!
Bajstråkigt!!!!!!
Blev så rasande av att se alla som sitter vid vipen, dom trodde verkligen att dom va så mycke mer,
Töntar säger jag! Stooora champange flaskor som dom försöker styla me!
Vet du va de värsta e? Dom lyckas me så många!

Så nu har jag kära Carro beslutat mej för att sluta gå ut på krogen, ialf för ett tag!
Onödiga pengar som jag kan lägga på annat!!
Ska nu vänta tills jag verkligen känner att jag vill ut o dansa, de va länge sen
den känslan kom över mej!

26/12-08
Idag har jag o Peter varit på stan me Camilla o Henke, vi shoppa lite;P sen käka vi sallad o planera
menyn på nyår:D Blir shiitbra!
Har sett en jättebra film me Peter som heter Death race! Rekommenderar:)
Bejb e nu på jobbet, såååå all alone again!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0